ENTREVISTA

La formació en Preparació de l’entrevista, és un curs pràctic que té com a objectiu la preparació adequada d’un procés d’entrevista de feina.

L’entrevista és una part important en el procés d’oposició que per tant necessita d’una preparació per enfocar-la i desenvolupar-la de la millor forma possible. És un procés complex on és normal i esperable que sorgeixin emocions de nervis i pressió, és per aquest motiu que és recomanable preparar-se per les possibles categories de preguntes, la tipologia d’aquestes, l’actitud davant l’entrevista, el llenguatge verbal i no verbal, la postura corporal, etc.  

Com treballarem la preparació a les entrevistes?

Es durà a terme una videoconferència on s’exposaran els continguts del curs. Al llarg d’aquesta videoconferència s’entrenaran les habilitats necessàries davant la realització de l’entrevista, es presentarà l’estructura d’aquesta tipologia d’entrevistes i es donaran pautes i eines per gestionar aquesta part del procés d’oposicions. 

És recomanable realitzar a més la sessió virtual individual, a fi de poder compartir, resoldre i treballar dubtes a nivell personal. 

Objectius

  • Conèixer l’estructura i la forma de l’entrevista en aquest procés, a fi d’adquirir un previ control de la situació. 
  • Adquirir i desenvolupar les habilitats necessàries a l’hora d’enfrontar-se a una entrevista.
  • Entrenar situacions relacionades amb un procés selectiu.
  • Treballar les aptituds personals en relació a les situacions que es poden donar en una entrevista.
  • Entrenament de les habilitats comunicatives verbals i no verbals.

Preus

curs

40€

sessió individual

55€

Shopping Cart
Unir-se a la Llista d'espera T'informarem quan estiguin definides les dates de la pròxima edició. Si us plau, deixi la seva adreça de correu electrònic preferida a continuació.